با این نرم‌افزار، ویندوز ۱۱ را به ویندوز ۱۲ تبدیل کنید! با این نرم‌افزار، ویندوز ۱۱ را به ویندوز ۱۲ تبدیل کنید!

 | تاریخ ارسال: 1402/8/24 | 
به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Start11 مانند نسخه‌ی بعدی ویندوز، گوشه‌های گرد را برای نوار وظیفه به‌ارمغان می‌آورد.
Stardock اخیراً به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Start11 را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی علاوه‌بر اینکه گوشه‌های گرد را به نوار وظیفه اضافه کرده، تجربه‌ی جست‌و‌جو را با استفاده از موتور Everything بهبود بخشیده و عملیات پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات را برای کاربران آسان‌تر کرده است. این به‌روزرسانی بهبود انیمیشن‌ها را نیز به همراه داشته است.

کاربرانی که به منوی استارت ویندوز ۱۱ علاقه‌ای ندارند و می‌خواهند در آن تغییراتی ایجاد کنند اپلیکیشن Stardocks's Start11 می‌تواند انتخاب خوبی برایشان باشد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد فارغ از نوع لپ تاپ و کامپیوتر، منوی استارت ویندوز ۱۰ و ۱۱ را به سلیقه‌ی خود تغییر دهند یا حتی آن را به شکل نسخه‌های کلاسیک ویندوز دربیاورند.

به تازگی به‌روزرسانی بزرگی برای Start11 منتشر شده که به گفته‌ی Stardock با هر دو سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و ۱۱ سازگاری دارد. همچنین در این به‌روزرسانی سبک‌های مختلفی ارائه شده که هر کدام روی موضوع خاصی تمرکز دارد.
 

در آخرین نسخه‌ی این برنامه، کاربران می‌توانند همانطور که Stardock گفته بود از گوشه‌های گرد نوار وظیفه استفاده کنند و حس استفاده از نسخه‌ی بعدی ویندوز را داشته باشند.

برد سم، مدیر بخش نرم‌افزار شرکت Stardock، می‌گوید: «این به‌روزرسانی بزرگی است و ویژگی‌های بسیاری را همراه خود دارد. ما همچنین در حال معرفی ویژگی‌هایی به منظور استفاده‌ی سازمانی از جمله بارگذاری پیکربندی منوی استارت هنگام ورود به سیستم، قابلیت کیوسک که به شما اجازه می‌دهد اجزای منوی استارت را قفل کنید و ابزار‌های بهبود یافته برای نحوه‌ی استقرار اجزای منوی استارت هستیم.»




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 430 بار   |   دفعات چاپ: 48 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر