گزارش بازدید هیات عراقی از دانشکده شیمی

 | تاریخ ارسال: 1402/11/18 | 
در تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ جلسه هیات عراقی با دانشکده شیمی در سالن کنفرانس دانشکده شیمی دانشگاه خوارزمی در پردیس کرج برگزار شد که هدف آن توسعه همکاری‌ها بین دانشکده های شیمی دانشگاه خوارزمی و دانشکده های علوم کاربردی و مهندسی شیمی دانشگاه تکنولوژی بود.

در این جلسه آقای دکتر مهدی حاجی محمدی عضو هیات علمی دانشکده شیمی، پس از خوش­آمدگویی به ارائه اسلایدهای معرفی معرفی گروههای آموزشی در دانشکده؛ دستاوردها و افق­های پیشرو جهت همکاری پرداخت. همچنین دکتر مجید ماستری فراهانی ریاست محترم دانشکده شیمی پس از خیر مقدم و خوشامدگویی از اعضای هیات علمی و همچنین تیم عراقی حاضر در جلسه دعوت نمود تا هم خودشان را معرفی نموده و هم پیشنهادات خود برای توسعه همکاری بین دانشکده های دو دانشگاه را ارائه نمایند. در ادامه نشست دکتر راعد رئیس دانشکده علوم کاربردی و دکتر خالد رییس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تکنولوژی عراق به ترتیب درباره دانشکده­های علوم کاربردی و مهندسی شیمی دانشگاه خود، مقالات منتشر شده، زمینه ها و پیشرفت‌های تحقیقاتی آن دانشکده ها صحبت کردند.
توافقات کلیدی این جلسه، شامل راه‌اندازی برنامه های مدرک مشترک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، تدوین پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، راهنمایی و مشاوره مشترک بر پایان­نامه­های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مشارکت در کنفرانس‌ها و کارگاه‌ها، تشکیل کارگروههای تحقیقاتی مختلف و پشتیبانی از برنامه­های تحقیقاتی مورد علاقه طرفین بود. پس از خاتمه نشست، تیم عراقی به همراه اعضای هیات علمی دانشکده شیمی به بازدید از آزمایشگاههای تحقیقاتی دانشگاه خوارزمی پرداختند.
در این نشست خانم دکتر اکبری از طرف مرکز روابط بین الملل حضور داشتند.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 3454 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر