بررسی دلایل تاخیر در پرداخت هزینه های بیمه تکمیلی

 | تاریخ ارسال: 1402/2/11 | 
به اطلاع می رساند پیرو درخواست های همکاران محترم در خصوص مشکلات بیمه تکمیلی درمان، بخصوص دلایل تاخیر در پرداخت هزینه های بیمه تکمیلی درمان، جلسه ای با حضور کارگزار رسمی بیمه تکمیلی ایران در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۱ در دفتر مدیریت امور اداری برگزار گردید.
در این جلسه کارگزار محترم اعلام نمودند تمام فاکتورهای هزینه ای که تا پایان اسفند ماه سال قبل ارائه شده اند به دلیل تعطیلات پایان سال و عید نوروز هرچند با تاخیر ولی پرداخت شده است، به جز مواردی که مشکل نقص مدرک در هزینه ها داشته اند. از همکاران محترمی که در این بازه زمانی فاکتور ارائه کرده اند ولی تا کنون موفق به دریافت خسارت هزینه نشده اند درخواست می شود به اداره رفاه کارکنان اطلاع دهند تا پیگیری لازم انجام شود.
همچنین آقای زند متعهد شدند که کلیه فاکتور های سال جدید که تا این تاریخ ارائه شده باشند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.



دفعات مشاهده: 1355 بار   |   دفعات چاپ: 42 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر