مباحث مطرح شده در جلسه پرسش و پاسخ قرارداد جدید بیمه تکمیلی

 | تاریخ ارسال: 1402/4/7 | 
جلسه پرسش و پاسخ در مورد قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۶ به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.در این جلسه مدیر امور اداری و منابع انسانی، رئیس ادار رفاه کارکنان و سرپرست استان البرز بیمه دی به همراه کارشناسان مربوطه حضور داشتند.
در ابتدای جلسه مدیر امور اداری و منابع انسانی در مورد نحوه انتخاب شرکت بیمه گر و عقد قرارداد توضیحاتی را بیان کردند. در ادامه، همکاران محترم سوالات خود را مطرح کردند که توسط سرپرست استان البرز بیمه دی و کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد.
 آقای کرمی سرپرست استان البرز بیمه دی تاکید کردند شرکت بیمه دی نسبت به سالهای قبل پیشرفت بسیار زیادی داشته و رتبه اول را در کسب رضایت مشتریان به دست آورده است. ایشان همچنین افزودند خدمات آنلاین بیمه شرکت در حال حاضر اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی را تحت پوشش دارد. درخصوص خدمات سرپایی آنلاین نیز بیان داشتند هرچند مدت بازپرداخت مدارک بیمه ای همکاران کمتر از یک هفته می باشد ولی نهایت تلاش بیمه مذکور در این است تا خدمات سرپایی خود را نیز به حد قبول همکاران محترم برساند. همچنین درصورتی که یک یا چند مرکز درمانی مورد مراجعه همکاران محترم دانشگاهی باشد و با شرکت قرارداد آنلاین نداشته باشد در کوتاهترین زمان ممکن، اقدام لازم درخصوص عقد قرارداد آنلاین از سوی شرکت بیمه دی صورت خواهد پذیرفت.
آقای کرمی همچنین خاطرنشان کردند این قرارداد جزو معدود قراردادهایی است که یک سازمان مستقیماً با سرپرستی استان منعقد می کند و به دلیل عدم وجود کارگزار و ارائه مستقیم خدمات، شاهد خدمات با کیفیت بالاتر، سریعتر و شفاف تر خواهیم بود. شرکت بیمه دی با بهره گیری از اپلکیشن "دی دار" حداکثر شفافیت در روند پرداخت و پیگیری پرونده ها را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد.
درپایان جلسه، آقای دکتر احمدی بیان داشتند هر شرکت بیمه گر نقاط قوت و ضعف خود را دارد و این مقوله در طول زمان متغیر است. به عنوان مثال یک شرکت بیمه گر در طی سالیان متوالی کیفیت ارائه خدمات متفاوتی را ارائه می کند. ایشان تاکید کردند تمامی مراحل انتخاب شرکت بیمه گر با حضور نمایندگان انجمن اعضای هیأت علمی و شورای صنفی کارکنان صورت پذیرفته است. از طرفی مشاوره های تخصصی نیز به منظور عقد بهترین قرارداد اخذ شده است. همچنین یک نظر سنجی ازکلیه همکاران صورت پذیرفت که از ۱۲۱۰ نفر پرسنل دانشگاه صرفاً ۲۱۵ نفر در آن شرکت کردند.
دکتر احمدی در پایان بیان کردند به منظور پایش صحیح قرارداد فعلی و ارائه خدمات کیفی مستمر، نیازمند همکاری تمامی اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان محترم اداری هستیم. چنانچه هریک از همکاران محترم در مراجعه به مراکز درمانی با هرنوع مشکلی روبرو شدند می توانند دراسرع وقت با تلفن گویای ۱۶۷۱ شرکت بیمه دی و یا درساعت اداری با کارشناس بیمه اداره رفاه کارکنان به شماره ۳۴۵۳۰۹۴۷-۰۲۶ تماس حاصل نمایند.
 

دفعات مشاهده: 687 بار   |   دفعات چاپ: 66 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر